Magnetický pásek se silnou samolepicí vrstvou 50x1,6 mm, délka 1 m
Kategorie: | Magnetické lepící pásky |
---|---|
Hmotnost (g): | 310 |
Materiál: | Feritový prášek pojený plastem |
Metrů v návinu (m): | 100 |
Odběrové množství: | Minimální odběrové množství je 1 bm. Prodáváme libovolný počet metrů. Při nákupu více běžných metrů dodáváme zboží v jednom kuse |
Odtrhová síla (kg): | 105 g/cm² |
Povrchová úprava: | se silnou samolepicí vrstvou 3M |
Šířka (mm): | 50 |
Teplotní odolnost: | -20 - +40 |
Tloušťka (mm): | 1,6 |
Položka byla vyprodána… |
Magnetický pásek se silnou samolepicí vrstvou je opatřený silnou samolepicí vrstvou 3M, díky které bude držet jako přibitý. Pásek disponuje odtrhovou silou 105 g/cm2. Dobře udrží různé kovové předměty v jakékoliv poloze.
Magnetická páska má tloušťku 1,6 mm. Díky optimální šířce 50 mm nemusíte mít obavy, že by z ní předměty samovolně padaly. Páska je vyrobena z feritového prášku pojeného plastem. Lze ji snadno nastřihat do požadované délky pomocí nůžek. Odolává teplotnímu rozpětí od -20 do 40°C. Pozor na překročení této teploty, došlo by k odmagnetování.
Magnetizace multipolární
Směr magnetizace se u magnetických pásků mění každých pár milimetrů. Severní a jižní póly jsou tak rozloženy v pruzích a běžně se střídají v těsném sledu. Zvyšuje se přilnavost při přímém kontaktu s feromagnetickými povrchy a pevnost přilnutí. Naopak je u pásku snížen dosah magnetického pole. Zpravidla platí, že silnější pásky mají méně magnetických pólů.
Možnosti využití magnetických pásků
Magnetický pásek využijete ve skladu, dílně, ve školství, marketingu, na výstavách, v kancelářích nebo domácnostech. Může sloužit pro označení regálu v obchodech, značení automobilů, výloh či reklamních bannerů. Pásek je popisovatelný a lze ho velikostně či tvarově upravit, což využijete například na jednorázových prodejních akcích. Můžete s ním označovat jmenovky, vizitky, zboží i reklamní dárky na plesech a firemních akcích. V domácnostech pásek lze použít k dekoračním účelům, nebo také pro těsnění dveřních rámů, či přichycení sítí proti hmyzu.
Posouzení shody:
- Jedná se o výrobek určený k uvedení na trh EU, u kterého není stanovena povinnost posuzovat shodu s nařízením vlády, resp. přejímanou směrnicí EU k provedení posouzení shody vlastností s těmito předpisy, tudíž výrobci (dodavateli) není stanovena povinnost posouzení shody, vydání prohlášení o shodě a označení shody.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.